Σύγχρονη Μοντεσσοριανή Εκπαίδευση
Αισθητική & Μουσειακή αγωγή
Αισθητική & Μουσειακή αγωγή
«υλοποιούμε πολιτιστικά προγράμματα γιατί επιδιώκουμε τη σύνδεση του σχολείου με την κοινωνία […] πολιτιστικά προγράμματα σημαίνουν αγωγή, μάθηση, αισθητική καλλιέργεια και απόλαυση, μέθεξη και ενσυναίσθηση.»
Ευαγγελία Τζιάφα, εκπαιδευτικός ΣΜΕ
Θέατρο & Κινηματογράφος
Θέατρο & Κινηματογράφος
«το θέατρο και η δραματική τέχνη αποτέλεσαν θεμέλιο λίθο της αγωγής κι εκπαίδευσης […] σε κλίμα παιχνιδιού, εμπιστοσύνης κι ασφάλειας και με δραστηριότητες εμψύχωσης για αυτοσχεδιασμούς και δραματοποιήσεις.»
Ευαγγελία Τζιάφα, εκπαιδευτικός ΣΜΕ
Μουσική αγωγή
Μουσική αγωγή
Αθλητισμός & Mini tennis
Αθλητισμός & Mini tennis
«οι κάθε μορφής κινητικές δραστηριότητες που απαιτούν συντονισμό και έλεγχο μυϊκών ομάδων, συντονισμό στις αδρές και λεπτές κινήσεις […] αποτελούν βασικό μέρος της ζωής του παιδιού γιατί το βοηθούν να γνωρίσει το περιβάλλον του.»
Όλγα Καραγιάννη, δασκάλα τένις ΣΜΕ
Κινούμενα σχέδια
Κινούμενα σχέδια
«Η δημιουργία κινουμένου σχεδίου ήρθε σαν φυσικό επακόλουθο μετά από τα χρόνια εκμάθησης σκίτσου που διδάσκαμε στα παιδιά. Τα παιδιά μας μαθαίνανε μέσα από απλές γραμμές και με τρόπο απλό τον τρόπο και την σκέψη του σκίτσου.»
Δημήτρης Νικολαΐδης, Σκιτσογράφος ΣΜΕ
Ψυχολογία & Ειδική Αγωγή
Ψυχολογία & Ειδική Αγωγή
«…εκτός από τις θεμελιώδεις παιδαγωγικές αρχές της «δασκάλας» Μοντεσσόρι, υπήρχαν και οι ιδέες της κας Βιλδιρίδη για ανεξαρτησία, ελευθερία με όρια και σεβασμό για τη φυσική και ψυχολογική ανάπτυξη του παιδιού.»
Λίνα Συμεωνίδου, ψυχολόγος ΣΜΕ
Τεχνολογία
Τεχνολογία
Περιβάλλον
Περιβάλλον
Διαπολιτισμική αγωγή
Διαπολιτισμική αγωγή
0021%20(2).jpeg)







Γιώργος Κωνσταντόπουλος, Καθηγητής ΑΠΘ, Δρ. Μαριάννα Βιλδιρίδη-Χατζητόλιου, Professor Theodor Hellbrügge
Ο καθηγητής Αναπτυξιολογίας και Ειδικής Αγωγής Theodore Hellbrugge στη Σύγχρονη Μοντεσσοριανή Εκπαίδευση -Μαριάννα Βιλδιρίδη εν έτει 1998